Veste bună pentru buzoienii care merg cu trenul, dar mai ales pentru cei din cartierul Mihai Viteazul.

După pasajul de pe Bd. Unirii (lângă catedrala Sf. Sava), la care au început lucrările de reabilitare, în curând municipalitatea va investi pentru primenirea pasajului de la gara CFR.

„Am semnat contractul de comodat prin care CFR ne dă voie să reparăm pasajul de la gară. Conform contractului, noi, Primăria Buzău, ne obligăm ca în termen de șase luni să reabilităm pasajul”, a anunțat primarul C-tin Toma, pentru buzoienii.ro .

Asta înseamnă că după încheierea procesului verbal de predare-primire și desemnarea firmei executante vor începe efectiv lucrările.

Consiliul Local a aprobat devizul lucrărilor. E vorba de 7,5 miliarde de lei vechi.

*refacerea pereților și a casei scărilor

*refacerea placărilor cu faianță a pereților

*reparația podelei și a treptelor ( șapă, beton, eventual gresie)

*montarea de camere video și conectarea acestora la Centrul de Monitorizare al Poliției Locale și la Poliția TF

*înlocuirea corpurilor de iluminat

Pasajul și pasarela din Buzău, pericol pentru cetățeni!

Pasajul din zona Gării se află într-o stare avansată de deteriorare.
Acesta face legătura cu cartierele de peste calea ferată, este tranzitat zilnic de o mulțime de oameni, iar riscul ca aceștia să fie răniți de bucățile de tencuială care se desprind, este destul de mare.
Acum doi ani, Regionala Galați a reabilitat două peroane și gurile de acces în tunel, dar restul a rămas în paragină.
Primăria Buzău a promis cu ceva timp în urmă că se vor monta și camere de supraveghere, pentru a spori siguranța cetățenilor, în special pe timpul nopții.
Din nefericire, timpul a trecut, iar aici nu s-a mai întâmplat nimic benefic.

La fel ca pasajul, pasarela de pe Bulevardul 1 Decembrie 1918, reprezintă o problemă pentru locuitorii orașului.
Aceasta are crăpături imense ,iar bucăți din structură lipsesc sau se desprind.
Datorită stării construcției, oamenii nu țin cont de pericolul la care se expun și preferă să traverseze calea ferată, fără a se asigura și nu rare au fost accidentele în care au sfârșit sub roțile trenurilor sau au fost grav răniți.

RAPID SUPER SERVICE
EMAG
RAPID SUPER SERVICE

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *