PASAJ RUTIER SUBTERAN ÎN BUZĂU

Fostul consilier local și potențial candidat la funcția de primar în Buzău, Constantin Ionescu, aduce în atenția publicului soluții ingenioase pentru a face față problemelor de trafic din municipiu. Acesta a postat recent pe rețelele de socializare, mai precis pe pagina sa de Facebook, propuneri care ar putea contribui semnificativ la fluidizarea traficului în zona Unirii nord.

“SOLUȚII – PASAJ RUTIER SUBTERAN. Vă propun o soluție de fluidizare trafic – zona Unirii nord! Reiau o variantă prezentată de acum 4 ani, privind realizarea unui pasaj rutier subteran, pentru preluarea traficului spre Rm. Sarat, rămânând la suprafața, traficul pentru punctele de interes din zona” a scris Constantin Ionescu în postarea sa, subliniind importanța unui pasaj rutier subteran pentru a prelua traficul către Râmnicu Sărat și pentru a menține la suprafață circulația către punctele de interes din această zonă.

Propunerea nu este nouă, fiind reiterată de Ionescu, care a menționat că această variantă a fost prezentată acum 4 ani. Cu toate acestea, Constantin Ionescu consideră că realizarea unui pasaj rutier subteran rămâne o soluție viabilă și eficientă pentru a face față volumului crescut de trafic.

În cadrul postării sale, Ionescu a subliniat importanța rezolvării acestei probleme, având în vedere că zona Unirii nord este una intens circulată. Pasajul rutier subteran ar avea rolul de a facilita deplasarea în direcția Râmnicu Sărat, lăsând astfel la suprafață traseele către punctele de interes din zonă.

Această inițiativă vine în contextul unei posibile candidaturi pentru ocuparea funcției de primar al municipiului Buzău, sub ”umbrela” alianței Forța Dreptei – USR și PMP. Propunerile lui Constantin Ionescu privind fluidizarea traficului reflectă preocuparea sa pentru îmbunătățirea calității vieții locuitorilor și pentru dezvoltarea durabilă a orașului.

Rămâne de văzut cum vor fi receptate aceste propuneri de către comunitate și dacă vor deveni subiect de dezbatere pe măsură ce se apropie alegerile locale.

2 thoughts on “PASAJ RUTIER SUBTERAN ÎN BUZĂU”
  1. Realizarea unui pasaj rutier subteran este o idee excelenta, astfel de idei pot fi aplicate si in alte zone, numai sa se vrea : succes dle Ionescu !

  2. Ar mai fi totusi o varianta pentru fluidizare :
    1. Schimbam primarul-faliment cu oricare alt cetatean, nu conteaza numele;
    2. Municipiul Buzau se imprumuta de la banci de 16-20 de milioane de euro (sau precis cat au costat mizeriile numite “platoul Dacia – aleea Trandafirilor” si “modernizarea bulevardului Unirii”, plateste acesti bani catre UE (cica asa trebuie facut daca vrei sa poti modifica proiectele mai devreme de 5 ani) dupa care,
    3. municipiul Buzau, prin intermediul noului primar (nu conteaza cine, doar primarul-faliment sa nu fie) modifica mizeriile anterior mentionate pentru a le aduce la starea din 2019 cand era si trafic fluent, erau si locuri de parcare, era destul de bine pe tema traficului in Buzau pentru ca inca nu fusese respins referendumul tembel propus de primarul-faliment prin care dorea (si doreste, ca nu a renuntat la idee) sa valorizeze terenurile sale si ale familiei sale din comuna Tintesti (unde, ce sa vezi, primar e varu’ primarului-faliment)

    Asa-i ca varianta asta e mai simpla, mai practica si nu risca sa blocheze o zona care si-asa e ca vai de mama ei? Cat despre cele 20 de milioane de euro e foarte posibil ca aia sa fie cheltuiala cea mai mica in comparatie cu ce ne va astepta daca asta e lasat in continuare sa isi faca de cap cu orasul nostru.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *