România, țara tuturor posibilităților, cotizații lunare și taxe de participare, pentru premii și distincții. De exemplu, un UAT din jud. Buzău, a plătit o sumă uriașă (cotizații pe anii precedenți) pentru asociația deținută de primarului Sectorului 3 – Robert Negoiță.

Sursă FOTO: facebook.com

De acestă dată facem un ”popas” la Buzău, municipiul condus de PSD-istul Toma Constantin, președinte al asociației deținute de Robert Negoiță.

Sursă FOTO: facebook.com

Primarii de orașe din România, au găsit o altă modalitate de propagandă, celebrele ode aduse de jurnaliștii celebri, nu le mai sunt pe plac, iar premiile și distincțiile sunt o modalitate mult mai bună de publicitate.

Ce să vezi, după ce Buzăul a achitat suma de 145 de lire sterline, taxă de participare, orașul nostru a câștigat primul loc în așa-zisa gala „Transform Awards”.

Dacă Primăria Buzău ar fi organizat o astfel de gală, ar fi fost mult mai credibilă, deoarece compania obscură care decernează premiile are doar 2000 de urmăritori pe pagina oficială.

De-acum încolo Parisul se va numi micul Buzău!

Irinel Cîrstea, co-președintele USRPLUS Buzău.

,,Dacă tot nu joacă România la Euro2021, aseară am ales să mă uit la renumitele premii Transform Awards 2021, premii decernate de o companie obscură cu 2000 de urmăritori pe pagina oficială.

Primarul municipiului Buzău a dezinformat cetățenii spunându-le că orașul Buzău a fost nominalizat pentru premiile Transform Awards 2021, lăsând impresia ca Buzăul este un brand la nivelul orașului Paris.

In realitate nu a fost nominalizare, ci o înscriere ce a costat 145 lire sterline, și nu orașul Buzău a fost înscris ci domnul Adrian Mironescu cu compania WIRON.

Aceste premii au fost date unor companii de marketing tinere ce s-au înscris pe site-ul companiei Transform Awards contra unei sume de 145 lire sterline.

Toți cei înscriși și selectați au câștigat un premiu, fiind tipul acela de concurs în care dacă tot plătești trebuie să și câștigi ceva.Trebuie să recunoaștem că ceea ce face domnul Adrian Mironescu este foarte greu și îl felicit pe această cale pentru munca depusă. Să ambalezi și să vinzi un produs de slabă calitate și totuși să ai succes, asta înseamnă să fii profesionist în vânzări.

Cu ce se ocupa aceasta companie:

1. Este compania ce a creat logo-ul municipiului

2. Realizează filmările de pe „șantierele” orașului.

3. Ne spune ce frumos este orașul nostru în timp ce ne rupem mașinile în gropi și buruienile sunt până la piept.

4. Ne arată viitorul luminos al orașului în timp ce 3 din cele 4 companii de sub ordinea Consiliului Local sunt pe pierderi, iar gradul de îndatorare ajunge la 30% în 2024

5. Ne spune că orașul Buzău se luptă cu Parisul pentru cel mai bun brad în timp ce concursul este despre companii și nu despre orașe.

Nu mai avem propagandă, avem branding și rebranding.” – a scris pe facebook, Irinel Cîrstea – co-președintele USRPLUS Buzău.

Dacă ne uităm pe străzi, cratere sunt la tot pasul, iar poate data viitoare Buzăul va participa și la acestă categorie, deoarece ar domina orașul Kabul din Afganistan.

RAPID SUPER SERVICE

By Orjan Vlad Stefan

Atunci când aproape toată lumea spune „Nu se poate!”, există totuși câțiva oameni care spun „Hai să găsim o soluție!”. Email: stiripesursebz@gmail.com Whatsapp: 0744270854

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *