IMPORTANT

În vederea respectării măsurilor de prevenire și combatere a efectelor pandemiei de COVID – 19 și în contextul H.G. 1050/2021, vă informăm că activitatea de Relaționare cu Clienții a Companiei de Apă Buzău se va realiza în intervalul orar 08:00 – 16:00, exclusiv, prin intermediul:

Cererile tip pentru serviciile furnizate de compania noastră pot fi descărcate de pe pagina http://www.cabuzau.ro/formulare/formulare-la-dispozitia-dumneavoastra/. După completare le puteți transmite prin e-mail la adresele de mai sus.

Pentru semnalarea de avarii, incidente, numărul de telefon 0238 938 vă stă la dispoziție 24h/24h, ca și până acum.

Menționăm că serviciile de Casierie și Registratură vor funcționa conform programului normal de lucru – 08:00 – 18:00 (Casierie), respectiv 08:00 – 16:00 (Registratură).

         Totodată, pentru protejarea atât a dumneavoastră cât și a personalului nostru, în vederea limitării expunerii, precum și pentru confortul dumneavoastră, vă detaliem instrumentele online de plată a facturilor serviciilor de alimentare cu apă potabilă și canalizare.

  • Plata online direct pe site-ul www.cabuzau.ro se poate efectua din secțiunea Contul Meu;
  • Aplicația mobilă PAGO platește se descarcă gratuit din Magazin Play sau GooglePlay (sistem de operare ANDROID), respectiv AppStore (pentru IPHONE);
  • Aplicația mobilă MobilPay se descarcă gratuit din Magazin Play sau GooglePlay (sistem de operare ANDROID), respectiv AppStore (pentru IPHONE);
  • Plata din aplicațiile dedicate unităților bancare prin accesare modul Plătește o factură de utilități;
  • Plata la partenerii non-bancari: PayPoint, Un-Doi Centru de plăți, Self Pay și Westaco (benzinăriile OMV – PETROM și magazinele INMEDIO) unde vă prezentați cu factura;
  • Direct debit pentru conturile deschise la următoarele bănci: Transilvania, Alpha Bank, BRD, BCR. În acest scop vă prezentați la sediile băncilor menționate, unde încheiați o convenție de plată prin Direct Debit intrabancar, prin care împuterniciți banca să facă plata facturii în mod automat din contul dumneavoastră;
  •  Robot și Cod de Bare: Banca Transilvania, BRD, Alpha Bank, Banca Coop Istrița, cu prezentarea facturii;
  • Virament interbancar (dacă sunteți client al altei bănci față de băncile unde Compania de Apă are deschise conturi).

    Informații suplimentare privind modalitățile de plată puteți solicita la Call Center – 0238 938.

    Vă mulțumim anticipat pentru înțelegere și pentru sprijinul în aplicarea măsurilor!

RAPID SUPER SERVICE
EMAG
RAPID SUPER SERVICE

By Orjan Vlad Stefan

Atunci când aproape toată lumea spune „Nu se poate!”, există totuși câțiva oameni care spun „Hai să găsim o soluție!”. Email: stiripesursebz@gmail.com Whatsapp: 0744270854

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *