De te-așezi pe o bancă din Gara de Nord din București, poți fi martor la cele mai ridicole scene. După ce, în urmă cu câteva zile, CFR s-a făcut de râs după ce a montat aparate de aer condiționat cu ambele unități în interior, joi, angajații companiei de transport au reușit să-i revolte pe pasageri. Aceștia și-au ratat cursa spre destinație, în timp ce așteptau pe peron.

Zeci de pasageri care trebuiau să se deplaseze din Gara de Nord din București spre Buzău au ajuns la destinație cu câteva ore de întârziere. Călătorilor li s-a transmis să aștepte trenul la linia 8, însă acesta a plecat din gara de la linia 5, cu alți pasageri decât cei care aveau cursă spre Buzău sau chiar gol. Totul din cauza unei „erori de comunicare”.

La ora 9.00, mai mulți pasageri aveau cursă din Gara de Nord din Capitală spre Buzău. Aceștia și-au cumpărat bilete, iar după ce au fost informați să aștepte trenul la linia 8, au descoperit, de fapt, că acesta nu mai ajunge în gară. Încurcați și neînțelegând care este situația, pasagerii au cerut explicații de la angajații CFR Călători și au constatat că au trenul lor a plecat, de fapt, de la linia 5.

Abordată de reporteri, vânzătoarea de la casa de bilete a transmis că a fost vorba despre o greșeală, iar călătorii care au ratat cursa au beneficiat de reducere din partea CFR și pot să ia următorul tren către destinație, gratuit. Întrebată dacă ea este cea vinovată pentru situația de față, vânzătoarea de la casa de bilete a negat. „Nu, eu citesc afişajul”, s-a exprimat ea.

RAPID SUPER SERVICE
EMAG
RAPID SUPER SERVICE

By SDS

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *