În această săptămână, Spitalul Judeţean de Urgenţă Buzău s-a conformat Ordinului Președintelui ANMCS și a amplasat la intrările în unitatea spitalicească informațiilor referitoare la procesul de acreditare.

Spitalul Judeţean de Urgenţă Buzău s-a conformat acestui Ordin al Președintelui ANMCS privind afișarea de către unitățile sanitare a informațiilor referitoare la acreditare. În acest sens, au fost montate panourile cu informațiile referitoare la acreditare la intrarile principale în incinta spitalului și în locațiile exterioare ale instituției. De asemenea, Spitalul Judeţean de Urgenţă Buzău a afișat,  la secțiunea principală a paginii de internet însemnul prevăzut in ordinul sus menționat și a actualizat antetul spitalului.

Categoria II – reflectă capacitatea managementului spitalului și susținerea autorității tutelare sau a patronatului, pentru a atinge cele mai înalte standarde. Au fost identificate deficiențele precum și soluțiile și resursele necesare corectării acestora și există dorința de a se conforma tuturor cerințelor standardelor de acreditare.

”ACREDITAT” și ” ÎN PROCES DE ACREDITARE”,  astfel de însemne grafice au început să fie afișate la intrările unităților sanitare din România, care au fost acreditate sau se află în procesul de evaluare  pentru acreditare.

Acreditarea confirmă că o unitate dispune de resursele și de competențele profesionale necesare pentru a acorda îngrijiri medicale în specialitățile pe care le are în structură, respectând siguranța pacientului și a angajaților săi.  Prin acreditare,  se validează conformitatea caracteristicilor serviciilor de sănătate, efectuate de către unitățile sanitare,  ceea ce înseamnă că o unitate medicală face eforturi să acorde îngrijiri medicale care să satisfacă așteptările pacienților, atât din punct de vedere al rezultatelor, cât și din punct de vedere al condițiilor în care se acordă acestea.

Obiectivul Ordinului Președintelui Autorității Naționale de Management al Calității în Sănătate nr. 322 / 2019 este acela de a crea cadrul legislativ necesar pentru ca pacienții și populația să fie informați cu privire la nivelul calității serviciilor de sănătate acordate de către unitățile sanitare, atât de către cele publice, cât și de cele private.

Foto timeline: buzau.net

RAPID SUPER SERVICE
EMAG
RAPID SUPER SERVICE

By Orjan Vlad Stefan

Atunci când aproape toată lumea spune „Nu se poate!”, există totuși câțiva oameni care spun „Hai să găsim o soluție!”. Email: stiripesursebz@gmail.com Whatsapp: 0744270854

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *